2016. február 9., kedd

Egy kis bemutatkozás

Grafomán vagyok. Szeretek mindent kiírni magamból, legyen szó jó, vagy rossz dolgokról.
Megnyugvást hoz. 
Az a bizonyos "nem mondhatom el senkinek, így hát elmondom mindenkinek".
Hogy mit lehet tudni ezen kívül még rólam. Nagy a szám és az igazság érzetem. Könnyen felforrnak nálam az indulatok és előbb mondom, aztán gondolkodom. Sértődős vagyok, de hamar megbékélek.
Két cuki kicsi lányom van és férjem. Egy olyan vidéki kisvárosban élek, ami könnyen felejthető. Itt nincs semmi. 
Szeretek mindenféle dologba bele kontárkodni.
Van egy könyves blogom is, de oda nem szívesen írtam volna a könyveken kívül mást, így hát létre hozom ezt a blogot. Nem tudom, hogy magamnak írom-e majd vagy mindenkinek. De útjára bocsátom, éljen önálló életet.
Valós, megtörtén eseményeket, elmélkedéseket, jövő előre vetítését, problémákat és néha a megoldásukat, bosszantó dolgokat, megvitatandó témákat, néha recepteket, képeket, boldog pillanatokat, emlékképeket, reklámokat, más blogok cikkeit hozom majd nektek.
Szeretem, ha reagáltok, kulturált módon vitatkoztok, ajánlotok, egyet értetek vagy pont ellenkezően. De nem szeretem a sértegetést, az egymásnak beszólógátast, előítéleteket, trágár beszédet! Az moderálva lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése