2017. július 6., csütörtök

UKKO tea


(Nem szponzorált bejegyzés)
Harmadik babám érkezése után szerettem volna valami tejserkentő teát inni. 
Egyrészt a több folyadékbevitel miatt, másrészt hogy biztosan több tejem legyen hosszabb ideig. 
Próbáltam már több félét, még kapszulát is. De valami sosem klappolt. Némelyiknek szörnyűséges íze volt. Másik fajtát hosszabb távon és napi rendszerességgel nem bírtam meginni, akárhogy is szuszakoltam le. Volt olyan, amit a baba pocakja nem bírt, míg egy másiknál az enyém volt bajban. 
Ekkor gondoltam, jobban beleásom magam a témába és összeállítom a saját tea keverékem, imádva a gyógynövényeket. Végül így leltem az Ukko tea keverékre, kifejezetten szoptatáshoz. Veszíteni, nem veszítek semmit, maximum az árát, gondoltam és uccu neki megrendeltem. Kicsit húztam a szám az árát látva. Így rendeltem mellé mást is, hogy jobban megérje. Hárs és csipkebogyó teát, amiket kifejezetten szeretek, papírfiltert a szálas teákhoz és a későbbiekre gondolva fogyasztó teát is.
Mit ne mondjak gyorsan meg is érkezett és elámultam, mert jókora csomagban jött. Nem pici kis zacskós teára gondoljatok, hanem bőségesre. 
Most 3. hónapja fogyasztom minden nap egyszer és még egy kevés kotyog az alján. 
Hogy eredményes-e? Igen, még mindig a fő tápláléka a babának az anyatej. 
Továbbá nem volt pocakfájás neki és nekem sem. Az íze kellemes hidegen, melegen is. Tudom az anyatej a szerencsének, kitartásnak is köszönhető, no de a teának is szerintem.
Végre egy olyan szoptatós teakeverék, ami finom és iható. Bátran ajánlom másnak is!
Sokféle értékes dolog van benne, ráadásul 100%-ban magyar termék, amiért külön piros pont jár. Manapság már csak az hazai lassan, amit magam megtermelek. Így kellemes meglepetés volt. De az is, hogy nincs benne egyéb és adalékanyagok, színezők...a megszokott, ki tudja miféle dolgok.

Most kezdem a fogyasztó teakeveréküket, majd megosztom veletek arról is a tapasztalataim. Aztán lehet végig kóstolom a kínálatukat...
Addig is, ha valaki megrendelné, itt teheti:
https://www.ukko.hu/webaruhaz/megoldas-teakeverekek/szoptatos-teakeverek




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése