2017. november 11., szombat

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni -Beki handmade



- Anyuka vagy, aki egy nagyon klassz üzletbe kezdett. Hogy tudod az anyaságot, a háztartást és a munkát összeegyeztetni, hogy minden klappoljon?
 Én úgy gondolom, hogy egy édesanyának sem egyszerű az élete ebből a szempontból. De érdekes módon nekem ez sosem okozott gondot. Ha van egy jól megtervezett rendszer az életedben, akkor minden jól mehet. Pedig nehéz eset vagyok ebből a szempontból, mert az a régimódi anyuka vagyok. Főtt étel legyen az asztalon, vasalt ruha a szekrényben és katonás rend és tisztaság a lakásban. Igyekeztem úgy csinálni, hogy a gyerekeket is bevonjam abba, amit csinálok, hogy számukra is élvezhető legyen. Mosáskor zoknival célba dobás, főzésnél tésztafűzés például. A munkára, ami egyben hobbi, pedig a maradék időben tudtam időt fordítani...ha aludtak vagy éjszaka. Szerencsém van, mert a férjem mindenben támogat. Igazi jó apuka, mindenben segít a gyerekek, háztartás körül és tartja a frontot, amíg anyu alkot. 





- Elmesélnéd, milyen újdonsággal léptél ki a hazai piacra?
A termék, amiről szó van egy sópárna, ami vidám mintás pamut és pihe puha wellsoft huzatot kap. Két verzióban készül. Egy kisebb méretű mikróban, sütőben melegíthető és szükség esetén fagyasztható párna. Illetve egy alvópárna formájában. Himalája illetve parajdi só töltettel.


- Hogyan jött az ötlet, hogy gyerkőcök mellett valami kézzel készült dologba kezdj?
Mindig is szerettem a kreatív és kézzel készült dolgokat. Így nagyon sok mindennel próbálkoztam. Mindig találtam valamit, ami kikapcsolt és örömmel készítettem. Hol horgoltam, sütöttem, karácsonyi koszorúkat készítettem. A varrás is évek óta foglalkoztatott, de amíg kicsik voltak a gyerekek valahogy mindig  csak tolódott egészen  mostanáig.
Sajnos a kisfiam kruppos, számára a téli nyirkos és ködös idő állandó köhögést, légúti megbetegedéseket okoz. Nálam pedig állandó gyomorgörcsöt. A só jótékony hatásiról, a sószobákról hallottam és  előnyben is részesítem a természetes gyógymódokat. Innen jött az ötlet, hogy készítek neki egy sópárnát. Azóta ezzel alszik, és nagyon bevált.
Úgy gondoltam ezt megosztom másokkal is. Még nagyon az elején vagyok annak az útnak, ami előttem áll. Hiszen maga  a BeKi is csak pár hete született meg és varrás terén is bőven van még hova fejlődnöm. De nagy örömmel tölt el, hogy napról napra több anyuka veti belém  bizalmát.
A célunk ugyan az ....mindet megtenni gyermekeink egészségéért.





- Mennyi munkád van egy egy-egy párna megálmodásától az elkészültéig?
A megálmodás része gyorsan megy, hiszen ma már textilek ezrei várják az embert. Nem nehéz szépet alkotni. Imádom a színes, bohókás és pihe puha textileket. Legszívesebben mindet megvenné az ember. Két munkafázisban dolgozom. Először a külső huzatok kerülnek megvarrásra. Majd a belső, sóval töltött párnák készülnek el. Időigényes folyamat. A szabással, varrással és a töltéssel együtt kb. másfél, két óra alatt készül el egy alvópárna. De megéri.




- Mennyire nehéz manapság érvényesülni a handmade dolgok körében?
Úgy gondolom, amíg lesznek olyan emberek/vásárlók, akik érdeklődnek a handmade iránt, addig ennek is lesz tere. Nyilván tisztában kell lenni azzal, hogy az ember mit akar, hova akar, ha egyáltalán akar felfejlődni egy handmade szintről. De ennek pont ez a varázsa. A beletett saját munka és az egyediség, amit bele tudsz vinni. Ezt kapják a vásárlók is, tuti nem jön veled szembe máshol. Ettől handmade a handmade.

- Miért ajánlod  a te termékedet? Mire jó legfőképpen? Kiknek kellene megvenniük szerinted?
Ha az emberek többsége meghallja, hogy Himalája és Parajdi só, akkor, ha nincs is teljesen tisztában vele mire  jó, mégis két dolog beugrik róla. Egészség és természet.
Ezeknek a sóknak rengeteg pozitív hatásuk van az emberi szervezetre. Nagyon sokrétű a hatásmechanizmusuk. 

Parajdi só:

Melegítve használható középfülgyulladás, arcüreggyulladás, vese fájdalmak, hasi görcsök, ízületi fájdalmak és immunrendszer erősítés esetén.
Hidegen alkalmazható ficamok, zúzódások, rándulások esetén.

Alvópárnaként: A só által leadott negatív töltésű ionok pozitívan hatnak a légutakra, légúti megbetegedésekre.
Tisztítja a tüdőt, a hörgőket, segít a lerakódott váladék felszakításában. Segít az asztma, allergia, szénanátha, krupp tüneteit enyhíteni.

Mindenkinek ajánlom, aki a fent említett problémák bármelyikével küzd, legyen akár gyerek akár felnőtt vagy éppen szeretné megelőzni. És természetesen,minden hozzám hasonló aggódó szülőnek, anyukának , apukának, testvérnek, nagyinak.





- Hobbyd vagy munkád inkább a varrás?
Egyelőre úgy nevezném, hogy egy megtérülő hobby. Amitől kikapcsolódom, amiből feltöltődöm, és ami örömöt okoz. Egészen addig folytatom, amíg nem fogom úgy érezni, hogy munka.

- Mik a terveid a jövőre nézve?
Az út még hosszú, szeretnék tanulni, fejlődni. Természetesen rengeteg tervem és ötletem van a termékkínálat bővítésével kapcsolatban is. Egy biztos a középpontban a gyerekek maradnak. Remélem, hamarosan megszületik a stabil, üzleti keretbe is foglalható BeKi világom. 



-Nagyon szépen köszönöm Kinga az interjút! Szívből kívánom, hogy sikeresek legyenek a terveid és sok-sok eladásod legyen.
Kinga munkái itt megnézhetőek:
https://www.facebook.com/kinga.bejo?fref=ufi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése