2018. január 8., hétfő

Minden kezdet nehéz




                               a kép csak illusztráció, nem a sajátom

Minden kezdet nehéz. Ugye? Bizonyára sokatok újévi fogadalma a diétázás, fogyás volt.
Az enyém nem. Ám mégis bele vágok. Rám fér némi fogyás és a mozgást is szaporítanám jobban, többfélével. 
De el lehet veszni a diéták tömkelegével. Sokat próbáltam már. Van ami piszok nehéz, másik könnyebb. A szélsőségeseket nem kedvelem. Nagyon nem. A drasztikus, semmit sem lehet, csak egyfélét enni verziókat sem. Nem egészséges és nem betartható hosszabb távon.
Lehet ezt jól és még jobban csinálni. De elkezdeni nehéz. betartani, fenntartani még nehezebb. Kitartást kívánok magamnak hozzá és mindenki másnak is, aki a cipőmben jár!

3,2,1

Akkor kezdjünk bele. Első nap. Juhu!!!
Reggel lányok oviba el, mi Andrissal a konyha felé vesszük az irányt. Mit is kéne enni?
Jaj az a finom csokis kifli. Na az nem diétás, kicsit sem. Hűtőbe bekukkantok. Ott nem találok fogamra valót, aztán diétásat pláne nem. Mit fogok én enni most akkor? Pedig bevásároltam.
Végül sok zöldséget előpakolok(paprika, szárzeller, újhagyma, uborka). Ezzel jól is laknék, ha felteszem kecske lennék vagy hasonló. Megalkuszok egy kis szelet teljeskiörlésű kenyérrel(pedig ez sem fogyasztó dolog ám), párizsivel, ami szintén nem a legjobb alternatíva. 
Tejeskávé cukorral, sok tejjel. Én így szeretem. Na ezt is kilőhetem most. Akkor legyen kávé édesítőszerrel. Hogy csak egy kanálnyi lapul az alján? Ezt is vennem kell. Tejet kihagyom. Csúszik így is, csak döcögősebben. 
Kéne egy finom tea. Mézem elfogyott. Akkor legyen zöld tea vagy Ukko fogyis teája egy nagy bögrével, simán citrommal ízesítve. 
Viszonylag jól lakva. 

Tízórait kihagyom most, ötlettelen vagyok és éhes nem. Na jó, egy almát betolok azért.

Ebéd. Finom húsleves, sok zöldséggel és tésztával. Mi is legyen? Ez bele fér szerintem, csak tészta nélkül. Kiválogatjuk. Jól lesz ez. Andris szereti, majd megeszi. 
Kakaspöri nokedlivel? Hogy én mennyire szeretem. De most ezt sem igazán fogyaszthatom. Nem csalhatok már rögtön az első nap. Nokedli és kenyér nélkül oké. Na de anélkül nem jó. Akkor előkapok némi zöldséget és megpárolom hagymával, fokhagymásan. De ez megint karcsú. Azt hiszem a mélyhűtőm mélyére dobtam be tegnap némi halacskát. Sütőbe be, olaj nélkül jó lesz ez.
Nasi? Együnk valamit. Valami édes kellene. Jó lesz zéro cukros csokoládé. Egy fél. Na jó, az egészet megehetem, hiszen ez az első nap, szoknia kell a szervezetemnek.
Kávé, kávé,kávé. Most nem kell tej és cukor nélkül inkább. Legalább spóroltam.

Hamarosan uzsi és vacsi. Előre kéne gondolkodni ovi és csemeték haza érkezése előtt.
Sütök egy gyors pogácsát uzsinak, ami jó lesz reggelire is. Nincs semmi nulla kalóriás lisztem itthon, mind kifogyott. Jajaj. Akkor miből süssek? Végül zabliszt és magos liszt keverékéből, olivaolaj segítségével, némi élesztő, víz, gyúrás segítségével. Megkel? Hát...nagyjából. Jó lesz ez. Sajt a tetejére és kész. Mert a tojásom is pont elfogyott. Ezek a tyúkok minek kapirgálnak itt hátul az udvarban, ha tojásom sincs?
Vacsi. Ott tartottam. Mi is legyen. Csirkemell elő és még valami majd hozzá.
Első nap pipa. Azt hiszem. Remélem megy. És viszonylag jól is.
20 perc torna pipa. Séta pipa mindjárt. Még estére valamit kitalálok.

Kinek ismerős a jelenet?

Azt hiszem alaposan be kell vásárolnom.Jó lenne ilyenkor egy lista, mit is vegyek.
Na de majd valahogy boldogulok. Addig is érkezem diétám, mozgásom csetlésbotlásaival még, hogy jót szórakozzatok. Hátha motivál is titeket és megpróbáljátok ti is.
Segítségemre lesz Gyarmati Bea az étrendjével, ötleteivel, mozgás tippekkel és minden félével online.
Ki tart még velem?
Itt megnézhetitek Bea aktivitását: 
Itt 
vagy
http://changemylife.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése