2018. február 23., péntek

Pihe-puha álomvarázs


A post termékmegjelenítést, reklámot tartalmaz.



Alszik a baba vagy nem alszik? És miben aludjon?
Kisbabáknál a hálózsákot preferálom. Mindhárom gyerekem az első 6 hónapot abban aludta végig éjszaka.
Az a tévképzetem, félelmem, hogy magára húzza a takarót és megfullad. Nem tudom mennyire valós ez. De inkább nem kísértem a szerencsénk.
Nem szeretjük a túl meleget sem alváshoz. Egy túl meleg szobában nem lehet jót aludni, csak forgolódás lesz a vége.
Beöltöztetni a mazsolát rétegről rétegre macerás. Szegény megmozdulni sem tud úgy. Az sem a legjobb megoldás. Így maradt kicsi korban a hálózsák.
De már mindhárom csöppem elég nagy. Mondhatni kinőttek a hálózsákból. Pedig mennyire viccesen tudnak a kisbabák hálózsákban tipegni. De ez a korszak is letűnt már...sajnos.
Lányok kaptak szép új szettet az alváshoz. Most a legkisebben volt a sor. Na de milyet vegyek neki ami szép, nem túl vastag, de túl vékony sem? Az anyaga, az ár-érték arány is megfelelő? Ha kicsit pofásabb, fiúsabb, az sem baj. Nézelődtem a piacon, de mindig elodáztam a vásárlást. Végül a Laura's room oldotta meg e dilemmámat. 
Egy gyönyörű kis szettet kapott babus, anya kedvenc színében, tőlük kipróbálni. Hát legyen. Egy életem, egy halálom, kipróbálom.
Kíváncsian vártam a hatást, bár sok jóra nem számítottam. András nem tűri jól a takargatást, plédezést. Mindig kirúgja alóla magát. Forog, ficereg, rugdosódik. Az én melegemet szereti, de a takaróm alól kibújik akkor is, ha nálunk éjszakázik. 
A kis szett szépséges, pihe-puha, kétoldalú. A vastagabb, melegebb oldalt téli időszakra, a vékonyabb, pamutos oldalt melegebb, nyárias időben tudnám elképzelni.

Túlteljesített a termék, jelentem!
Andris édesdeden alszik alatta. Sokadjára megyek át megnézni, ahogy alszik, és bizony a takaró alatt van. Még nem mindig csak alatta, de sok esetben mégis. Ez már egy határozott fejlődés. 
A párna még új neki, azt inkább a hóna alá gyömöszöli vagy az ágy rácsának állítja és neki dől. De használja.

Szóval vannak még csodák. Ezek után tudok újra hinni bennük.
Íme, a mi csodánk: 






                       Babylux kétoldalú Minky szett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése