2018. március 5., hétfő

Babafürdető



Imádom a már nem is olyan kis(babám) nyakát, haját szagolgatni. Az a finom baba illat. Oda vagyok érte. Azt hiszem már sokunkban megfogalmazódott, hogy palackozni kéne. Egy igazi elixír. Hiányozni fog, nem kis mértékben. Tegye fel a kezét, aki szintén így van ezzel. Van olyan kéz, ami lent maradt? Szerintem nem. 

A baba illatot meghatározza a babával használt termékek illata is. De nekem nem csak az illata fontos a termékeknek. Szeretném, ha olyan összetevőket tartalmazna a fürdető, popsikrém, testápoló, amik nem károsítják a kis bőrét. 

Megoszlanak a vélemények, hogy mennyit fürdessük a kisbabát? Használjunk vagy se a fürdéshez vízen kívül mást? 

Én a nem minden nap fürdetés híve vagyok, míg újszülöttek. Aztán mikor kezd megfogni mindent, átmászni mindenen, koszolni, megkóstolni, egyedül eszegetni, akkor fontossá válik a mindennapi fürdés, tisztálkodás. De nem mindegy mivel.
Próbáltunk már ezer és ezeregy féle terméket. Némelyiknél pirosság, bőrszárazság jött ki vagy az illatával nem voltam elégedett, túl erős volt. vagy az összetevők listáját fürkészve a rettegett csúnya szavú parabén, SLS és hasonlókkal találtam szemben magam. Nem! Ezeket nagyon nem. Röppentek fel ál és igaz hírek nevesebb termékekről, mit tartalmaznak, mennyire károsak. Így leszoktunk róla. Szeretjük a kézzel készült, természetes szappanokat. De nem mindig előnyös, ha szappant használunk. Szeretem az egyszerűbb fürdetőket is. Ezért is hívták föl a figyelmem egy termékre, ami rögtön a szívembe lopta magát.

Kräuter® BIO növényi sampon és tusfürdő aloe verával - kisbabáknak 



Egyszerűen imádom az illatát Andrison. Egész este szagolgatom elalvásig, és azon is túl. Ez a legfőbb vonzereje. Lányoknál is bepróbálkoztam vele. Nem száradt ki a bőrük, pedig ők hajlamosak rá. Csakhogy ők pont az illatát kifogásolták, hogy túl babás és anya is mit szöszöl a nyakuknál, ők már nagylányok hozzá. Így marad Andrisom illata ez a cuki kis fürdető.
Az összetevői igazán impozánsak: aloe vera, búzacsíra olaj, olivaolaj, barackmagolaj, sheavaj. Külön-külön is igazi nagyágyúk, hát még egyben. Egy igazi ütős hadsereg, egyveleg.

Itt megtaláljátok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése