2018. április 24., kedd

MintaZalma


Reklámok mindenütt. Mindenki reklámoz valamit valahol. Mindenütt reklámok tömkelege. Van jó és rossz reklám. Van figyelemfelkeltő és taszító. Vicces és szomorú. Színes és fekete-fehér. Dallamos. Megjegyezhető. Unalmas. Meztelenkedő. Amikor azt sem tudod, hogy mit reklámoz a reklám...

Na de én egy igazán meglepő reklámmal találkoztam a minap, amire föl is kaptam a fejem.

Te mivel reklámoznál szívesen? Van olyan felület, amit szívesen kipróbálnál reklám célból? Milyen reklámra figyelnél föl, a mai fásultság mellett? Ami meglepne nagyon? Amire azt mondanád, hogy ez igen!? 
Jut eszedbe meghatározó reklám, amit nem tudsz elfeledni?
Nekem egy autós reklám jut eszembe rögtön, amit minimum tíz évvel ezelőtt láttam a moziban. Geráppááááááááááááááááááááááááááááá! 
Van aki emlékszik még rá? Valahogy megmaradt. Csak a söprögető fószer és a zene, a szlogen. Más nem.

Vagy amiről már azt sem tudom mit reklámozott, mi volt a háttere, csak a szlogent nem felejtettem el.  Hitachi japán... Ez vajon mi lehetett?

A reklámok jellemzően kukában landolnak. Már nem figyelünk föl rájuk vagy nagyon utáljuk őket. Most találtam egy szerethető reklámot, ami meglepő. Nem fog a kukában landolni. De nem ám. Ami  már majdnem elfogyott, mire a fényképezéshez jutottam.
Kitaláljátok mi ez?
MintaZalma!

Segítség nélkül mi jut az eszetekbe erről a szóról? Milyen reklám ugrik be?

Ha megvan a találgatás, akkor leírom, milyen reklámfelület. Úgy sem jutna eszedbe.



Szó szerint alma. Minta az almán. Reklám alma. Reklámozza az almát, amit elfogyaszthatsz. És a rajta lévő minta is reklámoz.

Hogy ez megint miért nem nekem jutott az eszembe?


A fogyasztható reklám:)

www.mintazalma.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése