2018. július 17., kedd

Hogy milyen ruhákat szeretek én?



                                    Picikék fotó

Egy jó ruha esetemben olyan, mint egy jó párkapcsolat vagy barátság. Van, szép kívülről, lehet belülről is. Vagyunk egymásnak. Lehet szerelem első látásra, de lakva(hordva) ismerszik meg igazán közelebbről...
Sok ruhába bele szeretek színe, mintája, anyaga, fazonja miatt. Szívesen meg is veszem, ha lehetőségem adódik rá. Valahogy mégis, sokszor nehezen szánom rá magam, hogy feldobjam valami izgi ruhadarabbal a ruhatáramat. Inkább a "hasznos és most már nagyon kell, ha nem akarok szakadt macinaciban vonulni bárhová is" eset forog fenn. Szóval, ha beleszeretek egy ruhadarabba, az rögtön a kosaramba landol. De hát ami olyan szép a címlaplányon, a tökéletes testű modellen, a vékony kirakati babán, az nem biztos, hogy rajtam is úgy áll, ahogy kell. Próbálni nagyon nem szeretek. 2-3 ruha próbálás csalódása után inkább pár fehérneművel vagy üres kézzel távozom. Annyira illúzióromboló és önbizalomromboló, mikor a kinézett ruha nem áll jól az emberen! Az életkedvem is elmegy ilyenkor. És hát az évek, az anyaság és még sok minden a testemen viseli magát. Itt egy pukli, ott hurka, ott domborulat...
Nem viselek minden ruhát úgy, mint  a királynők. Csak azt, ami passzol hozzám színeiben, anyagában, szabásában. Válogatós lennék? Talán. De inkább egy állandóan rohanó, kényelmes anyuka vagyok. Megannyi gond, dolog, baj, kacagás miatt, ha mást nem is, de szeretek kényelmesen lenni a ruhámban. 
Szóval az egyik legfontosabb dolog, hogy jól álljon rajtam az a ruhadarab, de jól is érezzem magam benne! Mert utóbbi nélkül mit sem ér az egész. Imádtam a szépséges menyasszonyruhámban lenni, de bizony elfáradtam a hordásától rendesen...Nem egy kényelmes viselet, hiába szép.

Mikor megkaptam a BonPrix blogger ajánlatát és alaposan bevásároltam, akkor próbáltam valami merőben újat, izgalmasat, nem kifejezetten komfort zónámon belüli, kényelmes ruhát választani, hanem leginkább a  csinosságra menni.
Sikerült is. Féltem, hogy próbálva, hogy fog kinézni a tökéletlenségeim miatt.
Kellemes meglepetést tartogatott végül! Kényelmesek, hordhatóak, könnyen össze lehet passzintani különféle ruhadarabokkal, más-más stílust adva az alap darabnak. 
Arról is elfelejtkeztem, hogy bizony csiniben vagyok. Pedig 3 gyerek utáni szaladgálás nem egyszerű a mindennapokban. Egy csinos ruha mit sem ér, ha kényelmetlenül érzem magam benne vagy kényes szituációk is adódhatnak némely ruhadarab miatt. Nem kezdek el anekdotázni nagyon, de órákat tudnék mesélni ciki eseményekről. 
Vicces, mikor felveszed a legkisebb csemetét és nyakig turkál a kivágásodban. Vagy mikor szállnék ki az autóból és megreccsen a hasíték, varrás. Annyira nem csinos és méltóságteljes ilyenkor az ember. Szaladtál már miniszoknyába a lelépő huncutság után, lehajolva épp elkapva őt, mikor eszedbe jut, hogy vajon mid látszhatott ki? És azt meséltem már, mikor egy esküvőn a szép ruhámra rámarkolva, azt kapaszkodónak használva a járni tanuló minimanóm majdnem fehérneműre vetkőztetett egy rántással a násznép előtt? Emlékezetes est lett volna, annyi szent.
És a koszos kis praclik mindenen foltot hagyó rémálmomról?
Kedvenc, szépséges hófehér ruhámnak bizony annyi volt némi csoki és pörkölt szafttól. Így fontos a tartósság is, nem csak a kényelem. 
A BonPrix ruhák nálam jelesre vizsgáztak kényelemből, hordhatóságból, könnyen variálhatóságból, tartósságból, könnyű tisztíthatóságból is. Imádom az anyagminőségüket. Imádom, ahogy áll rajtam. Önbizalomba öltöztet! Imádom, hogy olyan hordva, mintha az ezer éve viselt, kényelmes ruhám lenne rajtam éppen.
Imádom, hogy könnyen mosható, nem bolyhosodik, jól szárad, nem gyűrődik egyik sem.


                                     Picikék fotó

Kedvencem lett a bárhová felvehető kék póló, ami csinos a rátett kék csipkétől. Hordható szabadidővel, sportcipővel, sportosan, de farmerral, farmerdzsekivel is. Egy alkalmi nadrággal, csőszoknyával pedig rögtön csinos, bárhová fölvehető szettet alkot. A színe pedig feldobja a napom rögtön. Olyan kék, amit nem lehet nem szeretni. Élővé varázsolja az arcod, színt visz bele. És persze kényelmes, mintha egy sima trikómat vagy pólómat viselném, ami már megvan ezer éve. Ha lánykáim "öltöztethetnek" föl, rögtön ezt veszik ki a szekrényből. Szerintem érzik, hogy mennyire szeretem ezt a ruhadarabot.
https://www.bonprix.hu/style/csipkes-top-421707042/?catalogueNumber=934603&category=142&type=image&return=ref&source=2




Imádom a lila ruhát. Magassarkúval önmagában csinos, farmerral pedig kényelmes. A színe kitűnik a tömegből. Mégis annyira kényelmes anyagában, hosszában, hogy viselhető bármikor, bárhol!
https://www.bonprix.hu/style/kotott-ruha-294696739/?catalogueNumber=970810&category=6&return=ref


                               Picikék fotó

Ezt alkalmi ruhát úgy szeretem, ahogy van. Annyira csinos és egyedi, mindeközben hordható könnyedén. Pont jó a hossz, a hasíték izgalmas, a színösszeállítás meg kitűnik.
https://www.bonprix.hu/style/ruha-774675738/?catalogueNumber=929126&type=image&return=ref

Egy rózsaszín, színben tőlem messze álló felsőt is választottam, háromnegyedes ujjal. Szintén jó farmerhoz, de kényelmesen sportos kategóriába is bele fér, ha az kell!
https://www.bonprix.hu/style/3-4-es-ujju-polo-739174588/?catalogueNumber=952584&return=ref




Az utolsó, általam még sehol sem viselt kék, hosszú ujjú  felső szintén belesimul a ruhatáramba. Ebben az esős időben jó szolgálatot tesz majd.

Nem tudom, hogy mit árul el pontosan rólam a ruha, amit hordok.
De szerintem elég sok minden leszűrhető belőle. Az hogy anyuka vagyok, hogy házas, hogy szeretem  a kényelmet, hogy sokat jövök-megyek, nem szeretek kitárulkozni... 
Az vagy, amit viselsz?

A blogpost termékmegjelenítést, reklámot tartalmaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése