2018. november 26., hétfő

Egy kis nasi?




Az anyaság és úgy az élet egy nagy rohanás. Mindig rohanunk valahova. Hol a boltba, hol a gyerekért, dolgozni, máskor pedig egyéb elfoglaltságainkat intézni. Pedig jó lenne lelassulni és semmit sem időre csinálni. De hát hiú remény azt gondolni, van erre időnk…Így rohanunk tovább...

Sokszor reggel semmi időm pár falatot bekapni, nemhogy finom salátát vagy tartalmas, ám egészséges fogásokat szervírozni magamnak, miután  a gyerekek reggelijét elkészítettem és a csomagot is, amit visznek. Irány az ovi/suli, aztán főzés, rendrakás. Éljen a házimunka. Bele kellene férjen némi munka is és az itthon maradt gyerkőc is igényel. Mikor legyen időm finom, egészséges, semmiképp sem hizlaló ételt, nyugodt körülmény között elfogyasztani? Örülök, ha ebédre eljutok addig. A vacsi előtt is millió tennivaló. Gyerekekért menni, különórák, edzések…
És az energiaszintem a nullára csökken szép lassan. A pocakom örül, ha egy pár falat csoki vagy keksz kerül bele edzés előtt, mintegy ígéretként. De hát nem igazán jó ez így. Kell valami egészséges nasi, ami egy reggelit, uzsonnát kivált a következő főétkezésig. 
Néha kell egy kis édes is, mikor nassolni valóra vágyom. Valami, ami nem hizlal.
Olyan vagyok, mint a Gombóc Artúr. Jöhet a szögletes és a kerek csokoládé is, mogyorósan vagy anélkül. Az ét és a tejcsoki, az ízesített és a színesített fajta is. Bármilyen csoki.
De ha így folytatom, akkor nem csak ízlésre, hanem kinézetre is hasonlatos leszek kedvenc Artúrunkhoz, amit cseppet sem szeretnék. Most rábukkantam valamire.
„Jól lakik a kecske és a káposzta is megmarad."
Mondhatnám. 
Nasi, de feltölt energiával, jól helyettesíti a kaját ideig-óráig és egészséges alternatíva csoki helyett. Ez pedig nem más, mint a Fitsnack.





Fitsnack.
Imádom, hogy ennyi féle kapható belőle. 
Szép lassan elpusztítottam az összes kapott ízt a kis tettestársaimmal. Mert azok is voltak ám. 
Ismernek. Tudják, hogy egy kis finomságra mindig vevő vagyok. Ráadásul most lelkiismeretfurdalás nélkül ehettem velük. Ők pedig bármikor vevők pár falat édesre.


Egyedül a sós karamellásat hagytam meg. Ő lesz a végtartalékom, vészhelyzet esetére. 

A gyerekek némelyiket imádták, másikat kevésbé. Én nem tudok olyat mondani, ami ne ízlett volna. Izgalmas ízesítés és kedves elnevezések jellemzik.

Andrist a gyömbéres csábította el. Épp hogy egy kis kóstolót kaptam tőle.
Vikimnek az almáspite ízű, Dancinak a narancsos-kakaós jött be, nekem pedig a répás. 

Nem mondom, hogy nincsenek benne fura hozzávalók, de nem tűnik föl, ha kóstolod.  
Illatos, édes, ízes, gyümölcsös. 
Átsiklasz a hozzávalókon, ha egyszer megkóstolod. Igazi gyümölcsös, nem mű íze van. Nem fűrészpor ízű, mint a hasonló kategóriájú édességek. Bevallom nekem kellemes meglepetés volt!

Azért belinkelném az érdekes hozzávalókat. Íme: Datolya, szójafehérje (10%), cikória rost, repceolaj, rizsfehérje (5%), borsófehérje (5%) nedvesítőszer (glicerin), gluténmentes zab, tökmag, napraforgó mag, barna lenmag, chia mag, természetes aromák rózsaszín só

Sok-sok egészséges hozzávalóval készül, aminek számos jó élettani hatása van.
Hozzáadott cukortól, gluténtól és tejfehérjétől is mentes finomságok. 

Na de kit érdekel miből van, ha finom és egészséges!?
Engem biza nem. Örülök, hogy ha megéhezek, nincs időm, édességre vágyom, van mit előkapni a táskámból. És gyerekek is örülnek, ha olyan édesség van nálam, amiből büntetlenül ehetnek. A lelkiismeretem tiszta, nem tömény  cukorral tömöm őket.

Itt megvásárolhatod te is: Fitsnack

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése