2018. november 29., csütörtök

Vadászom az új illatom




Még nyáron kaptam egy natúr, ibolyás illatosságot az ÖkoABC jóvoltából, amiről itt írtam is nektek. Na de fogyóban ez a drága. Már csak pár csepp árválkodik az üvegben. Nem maradhatok parfüm nélkül! De nem ám! Így azóta keresem-kutatom az új illatom. Olvasgatom az összetevőket, fej meg szív meg micsoda...
Nézegetem a szebbnél szebb design üvegeket. 
De előrébb nem vagyok. Mert próba nélkül nem megy. Valami újra vágyom. És hiába írnak egy csomó jó alapanyagot, illatot bele a parfümbe, ha egyben ki tudja tetszene-e, rajtam jól állna-e.
Bajban vagyok, mert bizony ritkán jutok el, hogy parfümös  illatokat vadásszak, ráérősen nézelődjek, szagolgassak.

Na de hogy is néz ki az én parfüm vadászatom igazándiból? Megér egy misét, akarom mondani bejegyzést. Kész kabaré!
Végre eljutok egy illatos üvegcséket áruló üzletbe. Megnézegetem az üvegeket, a készítők neveit(némelyik ismerős, de a fene se tudja hogy honnan), aztán kiválasztok pár parfümöt. Vannak azok az aranyos kis pálcikák vagy papír csíkok, amikre lehet fújni. Párat befújkálgatok. 
-Első eshetőség. Ez az! Sikerült a legerősebbet és a legbüdösebbet kiválasztanom. Nem érek én erre rá, hogy ennyit várjak, megy a buszom vagy jöttek értem, a gyerek unatkozik és szétpakol vagy nyafog. Hagyjuk a csudába. 
-Vagy igen, megtaláltam az igazit! Isteni a papíron. Ekkor kerül a csuklómra. Juj, ez rajtam borzasztó!
És itt szoktam befejezni a parfüm vásárlást.

Vagy, mint a legutóbb... 
Bementem, befújtam a kezem négy illattal, ami szimpatikus volt. Mire kiválasztottam volna, hogy mégis melyik a legelőnyösebb, legfinomabb rajtam, addigra csörögtek és mennem kellett. Itthon aztán egész nap elkísér az isteni illat, amit mintha rám találtak volna ki. Ez szép és jó, na de melyik ez a négyből? Töröm a fejem, de a ködösségen nem világlik át a parfüm neve. 
Hát ez veszett fejsze bizony.
Szóval így választok én parfümöt. Azóta is keresem-kutatom...
Valaki feltalálhatná már az illatos weboldalakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése