2018. december 9., vasárnap

Karácsonyi ajánló 2


Azon szerencsések egyike vagy, akik már megvásároltak minden ajándékot? Szuper. Ügyes vagy!
De neked is érdemes végig nézned a bejegyzést, hátha máskor jó lesz egy-egy ötlet, amit elraktározhatsz.

Ha még nem tudod kinek mit adj? Akkor ez a te posztod! 
Szebbnél szebb, ötletesebbnél ötletesebb ajándéknak kiválóan alkalmas ötletet gyűjtöttem össze neked.
Ajándékra föl!

Gyermekeknek:




Üzifa fából készült, természetes színezője nagyon ötletes. Én imádom!




NaturaLisa rengeteg minőségi, természetes összetevőket tartalmazó kozmetikum beszerző helye lehet. Én mégis e aranyos kis plüsst emelném ki, aki melegíthető, levendula-köles töltetű. Egy fülfájós, hasfájós időszakban nagyon jó szolgálatot tehet és még aranyos is.





My Fluffy Horse bársonyos puhaságú pacijait ki nem hagynám a felsorolásból. Kislányoknak ideális ajándék. De kisfiam is szívesen cipeli magával, hiszen pihe-puha.





Pontocska babzsákja kényelmes, kuckózós délutánokat ígér. Melyik gyerek ne szeretne ebben pihenni? Én tutira vevő lettem volna rá gyermekkoromban. 




Boridesign cukisága láttán nem vered a szíved szaporábban? Nekem igen. Nagyon cuki!





Medvec fajátékok olyan milliőt teremt, hogy érdemes benézni a boltjába. Csak ámulni lehet a rengeteg gyönyörű játékon. Elárulom ez lesz lányok közös ajándéka. Szerintem nagyon ötletes és sok dolgot megtanulhatnak a csemeték rajta. De pszt! El ne áruljátok a lányoknak! És a tündéri boltról még fogok nektek írni hamarosan!





Arienndora termékei megtestesítik nekem a szépséget, egyediséget. Imádom amiket készít. Annyira jól áll mindegyik kislányon. Adri nem csak gyerekeknek alkot, hanem felnőtt ékszerek, sőt karácsonyfadíszek is kikerülnek a teremtő kezei közül.




Kedvenc Zelba pingvinünket nem hagynám szintén ki a felsorolásból. Imádni való világítóeszköz. De nem csak az. Kis barát is! De kicsi babáknak rágcsaláncokat is találhattok az oldalon.




Eclectick Kid Face anya-apa-kutya-macska babái nagyon kedvesek. Remek ajándék.

Női:



CreaMomBag
Imádom az ötletet, a kivitelezést, a csomagolást. Pedig nem vagyok egy nagy ékszeres! De gyönyörű táskák is megtalálhatóak itt, érdemes benézni!



ÖkoABC
A Helan termékek kizárólag természetes alapanyagokból készülnek.  A parfümök egész nap tartósak, Vegán minősítésük van, és fantasztikus illatuk. Nem irritálják a nyálkahártyát és nem okoznak bőr irritációt. Ez jellemző minden Helan bio kozmetikumra. 
Én az ibolyás parfümjüket kifejezetten imádtam!





KokaFashion gyermek fejékeit használjuk rendesen, de most gyönyörű, egyedi ruháit ajánlanám nektek. Nem a kedvencem a sárga, de ez mesés, szívesen hordanám! 





Mariann a Teaprogramok anyukájának ízletes finomsága egy olyan dolog, ami nem luxus, de azt az érzetet kelti bennünk. Finom teái minőségiek és ízletesek. És van kifejezetten karácsonyi íz is!



Sylphides Pearl eszméletlen gyönyörűségeket készít gyöngyből. Érdemes körülnézni és ajándékot vadászni nála.





Herbsgarden széruma maga a kényeztetés! Férfiak kényeztessétek a barátnőtök, menyasszonyotok, feleségetek, anyukátok, nővéretek, húgotok, mert megérdemli! Szerencsém volt kipróbálni és imádom. Mennyei!




Adryproject egyedi, minőségi ruháira szintén felhívnám a figyelmet. melyik nő nem örülne egy ilyen szépséges ruhának? Ráadásul szépséges kalocsai mintás ruhái is vannak a tervezőnek. Valaki vegyen nekem is egyet!




Eszement illatok és minőség! SweetYou egy kádnyi boldogság. Nem viccelek! 



BreghtMe táskarendező. Átlátható táska minden nő álma. Nincs több keresgélés. És még gyönyörű is! 




Catering Source-Csókástan kft gyönyörűségeit már régóta nézegetem. Én személy szerint nagyon örülnék ilyen különleges evőeszközöknek ajándékba.





Seed Bonbon egy különleges ajándék. Bonbon, de nem az ehető fajtából. Virágbonbon. Imádom az ötletet és ahogy kinéz! 





Nő ékszer nélkül majdnem meztelen. Minden ruhát feldob egy szép nyaklánc, karkötő. Perla szépségeseket készít.




Filcildi különleges képkerete egy szép gyermekfotóval mindenki szívét ellágyítja. 


Férfi:



Az ÖkoABC férfiaknak is készít parfümöket, kizárólagosan természetes összetevőkből!




Desszerttészta ajánlásával bajban voltam. A díjnyertes lekvárjait ajánljam nőknek? Á! Inkább e csípős finomságait férfiaknak! Bár én is örülnék egy ilyen csomagnak, imádom a csípőset és imádom Szabolcs és Erika finomságait! Érdemes benézni hozzájuk, milyen érdekes ízeket kotyvasztanak varázslatos üstjükben.



African Spa szakállápolója prémium minőség. Minden szakállas pasi örülne neki szerintem!




Satsuma kulacs, amiben elhelyezheted a kártyád, pénzt, kulcsot is, nem csak az italod. Szerintem nagyon jópofa!



Kávét egyedi pohárból? ZenZone artwear megoldja.


Családi:




Közös családi, meleg pizsi? Szívet is melengető ötlet Lolo designertől!




Nász és Társa bt. fából bármit megvalósít. Ez a lakásdekor szerintem tündéri.



Patent Duo azért került a családi kategóriába, mert babának, anyának, apukának egyaránt tudnak biztosítani megfelelő nacit egy közös sportoláshoz. Imádom az ötletet!




Kreatívellátó közös mókázás ígérete számomra. Üljetek le a családdal és készítsetek bármit. Alkossatok. Kikapcsol és közelebb visz egymáshoz. És a végeredmény a ti kezetek munkáját dicséri majd...




Kreatív és aranyos a családi közös ruha.
Emke szerkók szinte bármit elkészít neked!





Gitamom csepphintája azért családi, mert szerintem mindegyik családtag tudja használni. Képzelj el egy relax fél órát benne egy jó könyvvel vagy egy pohár borral akár. Gyerekeknél pedig ezer dolgot fejleszt! De egy közös ringatózás is nagyon szuper!






Legvégére egy közös összefogásból készült csomagot ajánlok kedvenc csoportomból a Mompreneurs csoportból. Mind hazai termelőtől!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése