2018. május 19., szombat

Utazás, könnyebben!

Reklámpost, termékmegjelenítést tartalmaz.

Bizony úgy tűnik, idén nem lesz betervezve hosszabb kirándulás, nyaralás. Sajnos. 
Kórházban jártunk csak, ahol bőröndös, bepakolós móka lehetett volna, de azt kihagytuk hirtelensége miatt.
Viszont egy szuper szettet kaptam az Utipoggyász.hu-tól, így ki kellett próbálnom mindenképpen. Nem bírtam tovább várni vele.
Csajok nem voltak itthon, legkisebb pedig pont durmolt, így uccu neki. Előkaptam a bőröndünket, ami, hát ne fényesítsük, elég megviselt darab már. De se baj. És elővettem a csoda kűtyűket is.  Hogy mi is ez pontosan? Táska rendezőről írtam már nektek itt. Ez annak a nagytestvére. 
Kicsit más, de ez is a táska rendező elv mentén működik. Itt a bőröndödbe tudsz bepakolni gyorsan, praktikusan, kényelmesen.

Az megvan, mikor nyaralni készülnétek, a fél házat bepakolod, a másik, pont a fontosabbik fele otthon marad? És mikor a bőröndöt  be sem tudod csukni, rá kell ülni? Vagy a cipzár szétszakad a tele pakolt cuccok miatt? És hogy a káoszban meg sem találsz semmit, ha kinyitod? Fél órákat keresgélhetsz, mire megleled a keresett ruhaneműt, az pedig olyan gyűrött, mintha a kutya szájából rángatták volna ki? Vagy amikor a legjobb helyen, mindenki szeme láttára szakad el a cipzárja és kiömlik belőle az összes cuccod?
Na ezzel a remek dologgal kiküszöbölhető simán mindegyik tétel! Talán csak be nem pakol magától és nem szól rád, ha valamit itthon felejtesz.

Na de a próba. Előkaptam nagylány cuccait, amit vinnénk magunkkal egy hosszabb pihenésre és bezuttyoltam a bőröndbe. Káosz fogadott. Nem hiszem, hogy bármit megtaláltam volna. Ráadásul egyedül pakoltam, összehajtogatva a cuccokat, külső segítő kis praclik nélkül, amik tovább növelik a kupis bőrönd lehetőségét. De így is káosz a köbön.
Aztán az Utipoggyász rendezőjét segítségül véve újra bepakoltam. Rend és rendezettség fogadott. Bármit játszi könnyedséggel megtalálni a bőröndben és még hely is maradt. Hogy ez eddig miért nem jutott eszembe?
Nagyon praktikus, ötletes, átlátható. Miért nem volt nekünk eddig ilyenünk? Felesleges úri huncutságnak tartottam talán. De nagyon klassz találmány. Imába foglalnám a kitaláló nevét!
Végre nem kell a fél bőröndöt átkotorásznom majd, ha kifejezetten egy bizonyos ruhadarabot keresek. Nem fogad a bőrönd nyitásakor kupi, gyűrött ruhák, szétszóródott zoknik, fehérneműk. A cipőket is be merem majd tenni a ruhák közé, hiszen külön kis tárolójuk van. Tisztasági csomag is könnyedén bekerülhet a ruhák közé balesetmentesen.
A tárolók könnyen tisztíthatóak, nem áznak el a ruhák benne. Könnyen felkapom az egyik kis batyut és átteszem a szekrénybe vagy másik tatyóba.
Szóval semmi hátrányát nem sikerült fölfedeznem ennek a praktikus bőrönd rendezőnek. 

Továbbá most nem voltak jelen a lányok, de ezekbe a színes kis rendezőkbe bizonyára szívesen pakoltak volna ők maguk be. 

Mesélnétek nekem a bőröndbe pakolás nehézségeiről?
Van vicces sztoritok, mikor egy fontos dolog otthon maradt vagy egy nagyon oda nem illő dolog került a bőröndbe?
Nálunk Andris mászik be a táskánkba, kipakolva az ott lévő ruhákat. Így résen kell lenni, nehogy becsomagoljuk őt is. 

Ti kipróbálnátok a bőrönd rendezőt?
Itt megnézhetitek, megvásárolhatjátok az Utipoggyász.hu-nál. 
Íme a megvalósítás képekben.

                                                                  Az üres bőrönd

                                                              Bepakolnivaló


                                                     A bepakolt táska rendező nélkül

Bőröndrendezőben a fehérneműk, zoknik, harisnyák.


                                                       Bőröndrendezőben a cipők, ruhák.

                                      Bepakolva minden. Gyorsan. Könnyen. Mobilis a dolog.

Az megvan, hogy bepakolás után mennyi hely maradt még anélkül, hogy passzíroznom kellene?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése