2018. augusztus 6., hétfő

Hajas ék, nyak ék...





Megint egy nagyon klassz dolgot szeretnék mutatni nektek. Millió ékszer és hajékes van már. Igazán egyedit és különlegeset nehéz kitalálni a piacra. De én bizony megtaláltam azt, akinek a termékei megfelelnek a fenti kritériumoknak. Már régebben olvashattátok Arienndorával az interjúmat, de be kell hogy mutassam külön is a munkáit, annyira zseniálisak. Imádom a színvilágot, kreativitást, amivel alkot! Ő egy olyan anyuka, aki akármihez is nyúl, (legyen az egy hastánc koreográfia vagy egy egyszerű kis anyag) akkor valami maradandót, egyedit, ízléseset alkot. Szárnyal a képzeletvilága. Egy izgalmas technikát hozott be, a kanzashit. Ami megállja a helyét már nálunk is. "Virágzásnak" indult a technika és ékszer készítés. Szerencsések vagyunk, mert kislányaim is magukénak tudhatnak pár ilyen szépséget, amit előszeretettel hordanak is alkalmakkor, ha csinosak akarnak lenni. 
Adri a nőiestől a tündérvilágosig bármit elképzel és megalkot, amit csak szeretnénk. Kitűnő technikával, szépséges eredménnyel készíti a termékeit, amik tartósak, nem egyszer hordósak! És biztos vagyok benne, hogy magát, a szívét és lelkét is bele szövi a termékekbe!
Szerintem a lányok arca a képen mindent elmond.:)





Engem mindig meglep, hogy némelyik embernek mennyi "tündérpor" jutott. Egy szalag, ragasztó, némi kő segítségével álomszép, mesés dolgokat képes csinálni valaki, nem csak megálmodni.

Adri további munkáit itt tudjátok megnézni vagy itt és megrendelni. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése